A GYERMEKKOR VÉGE mini-sorozatban az ördög leszállásáról már írtam a JELEK 2015 DEC-05-ben.
A leszállás, emberek előtti megnyilvánulása a Charles Dance alakította tükör mögött rejtőző Karellen-nek úgy történik, hogy egyfajta oszlopban, obeliszkben a nagy fényből lép az emberek elé, aki hívja a két gyermeket, akik kikísérik a fényből.
A biblia mondandója erre a beállításra, mely alapján a készítők valószínűleg bemutatták ezt az ördögi karaktert, annyi, hogy "maga a Sátán is átváltoztatja magát világosság angyalává" (Korinthusbeliekhez írt II. levél 11/14).
Karellen két gyermekkel, egy lánnyal és egy fiúval megjelenése a tarot 15-ös ÖRDÖG lapján ugyanúgy látható, mint a filmben, csupán a leányzó nem fehér, hanem fekete.
Míg a többi gyermek mind az öt ujját kiegyenesíti kézfelemeléskor (3. rész), egy fekete leányzó csak három ujját, a Vénusz-Jupiter-Szaturnusz ujjakat, a Nap-Merkúr ujjakat pedig behajlítja.
Ugyanez a kéztartás jelenik meg keresztény festményeken Jézusnál, és ugyanezt mutatja több pápa, püspök, stb.
Az Ördög lapon látható kéztartás jelenik meg a zsidóknál, melyet Leonard Nimoy is bemutatott, mint Vulcan-i köszönést a STAR TREK- ben.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vulcan_salute
A GYERMEKKOR VÉGE sorozat a végidőről szól, a filmben látható 3 ujjas kéztartás pedig az utolsó pápát megjövendölő Malakiásnál is megjelenik egy szobron.
https://en.wikipedia.org/wiki/Prophecy_of_the_Popes
https://en.wikipedia.org/wiki/Prophecy_of_the_Popes#/media/File:St._Malachy.jpg
A tarot 15-ös lapját az ember bensőjébe fordulással, vagy tekintéssel kapcsolják össze, kinek meg kell járnia a poklot és a felsőbb világot/világokat, mielőtt a mennyországba lép.
A GYERMEKKOR VÉGE filmben pedig elmennek az idegenek bolygójára, mely leginkább a Pokolhoz hasonlít, aztán vége, ami egy másik tudati szintre lépés.
Előtte pedig hamis béke és jólét köszönt az emberiségre, melynek ötletét szintén a biblia végidejéből merítették, viszont a meglepetéstől eltértek.
"Az Úrnak napja úgy jő el, mint a tolvaj éjjel. Mert a mikor ezt mondják: Békesség és biztonság, akkor hirtelen veszedelem jön rájok, mint a szülési fájdalom a terhes asszonyra; és semmiképen meg nem menekednek."
(Thessalonikabeliekhez írt I. levél 5/2-3).
A film középpontjában pedig Jennifer áll, aki azt mondja ő a Mindenség, aki mindent lát.
Ez az én vagyok a Minden, vagy mindenütt jelen vagyok jelent meg a LUCY filmben is, ahol szintén rejtett képességek törtek a felszínre, mint telepátia, telekinézis, stb. A LUCY-ból viszont a levitáció kimaradt, ahogyan az Atya, vagyis Isten karaktert sem vette magára az ördögi Karellen, viszont első fényből megjelenésekor mosolygó arcú gyermeket mutatnak, mint az Ördög/Sátán elfogadásának megjelenítéseként.
A youtube-ra FACE LIKE THE SUN felrakott egy sajátos értelmezést a sorozatról, melyben ezt ő az ördöggel szimpatizálásként mutatja be.
https://www.youtube.com/watch?v=QHdoeJfCCzo
https://www.youtube.com/watch?v=dLcFiiZNLQE
https://www.youtube.com/watch?v=b15MLVyx-K0
Isten-t a gyermekekre vetítette ki az Overmind, magára pedig a Mindent. Milo-nak pedig azt mondta, hogy ő, vagyis Milo nem az Isten.
Istennek mi a gyermekei vagyunk, az Ő részei, nem Az Isten. Csak társteremtő az ember, aki maga is, mint az őt manipulálók is felelősek világuk képének formálásáért.
Jézus sem azért szólt az Atyához, mert szó szerint Ő maga Az Isten, hanem Egy Az Atyával, Az Atya része, Ő Küldte.
Aki engem lát, látja az Atyát - mondta Jézus.
Istenek vagytok ti és a Felségesnek fiai ti mindnyájan - mondta Jézus.
A GYERMEKKOR VÉGE sorozatban az idegenek éjszakai megjelenése fénysugárral történik, egyik jelenetnél pedig a feltartott keresztnél elmennek.
Ugyanez a fénysugaras jelenet jelenik meg UFO sztorikban és keresztény tartalmú festményeken.
A Jenniferrel állapotos anyuka is fényszórók által vetült fényoszlopba áll, mikor elindítja a SZEM-es/KÖR-ös gépet, elindítva a folyamatot.
Fénysugár/energiaoszlop jelenik meg benne Jennifer, azaz a felsőbb értelem által létrehozva, amely beállítás szinte megegyezik az ugyanezen évben bemutatott FANTASZTIKUS NÉGYES film fényoszlopával, amely egy portál volt a 4. dimenzióba. Ahogyan a fényoszlop a FANTASZTIKUS NÉGYES-ben a 3. dimenziós Föld végét jelentette volna, ha be nem zárják, úgy A GYERMEKKOR VÉGE filmben már a Föld megsemmisülését idézte elő.
Az Overmind, azaz a magyar kiadású Arthur C. Clarke könyv szerinti Főértelem, aki a Mindenségnek nevezi magát, sokszorozódik Milo, az utolsó ember előtt.
A sokszorozódás több filmben is megjelenik, mely az ÁTJÁRÓ ÉS A RÉVÉSZ és a A BEAVATOTT LÁZADÓ ÉS A HAZATÉRÉS cikkekben is szerepelt.
Sokszorozódás, avagy multiverzum.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Multiverzum