A Sport Almanac újság legfelső szinten levő játékosa pedig a lila ruhás, amelynek száma a 84 lett.
A BLAST FROM THE PAST üzlet a 220-as számú címet kapta, mely szám Rióban is megjelenik, mégpedig a Megváltó Krisztus-szoborhoz felvezető lépcsők számában.
A VISSZA A JÖVŐBE 1-ben pedig az Atomic Kid-től Krisztus gyülekezetéhez érkezik Marty a 88-as ugrásnál.
A GRAY/GREY szürke játék annyiban lényeges, hogy a Szürkéknek nevezett faj állítólag akkor figyelt fel a Földre, jelent meg nukleáris erőműveknél, vagy rakétasilóknál, akkor lépett kapcsolatba az emberiség képviselőivel, azaz a jelenlegi nem túl fényes hatalommal, mikor felrobbantották az első atombombát. Hogy némelyek a szürkéket biorobotoknak tartják, míg számos leírásban Figyelők, Őrzők, a HOLNAPOLISZ-ban pedig robotok vannak odaát és emberként ideát, ami eléggé érdekes.
Nyilván nem véletlen, hogy épp Spielberg közreműködésével készítették el a TAKEN című sorozatot, a HARMADIK TÍPUSÚ TALÁLKOZÁSOK-at, vagy épp az ET A FÖLDÖNKÍVÜLI filmet a HOLDembernek nevezett idegennel.
Steven Spielberg közreműködésével készült a SÖTÉT ZSARUK film is, melynek első részébe Spielberget is úgy helyezték bele az ikreknél, mint földönkívüli.
A filmben pedig a 64-es világkiállítás helyszínén 12-es geometriai alakzatba helyezett földgömböt megsemmisítették az UFO-val.
Korábban Wesley Snipes vallotta magáról, hogy neki nem kell adóznia, mert földönkívüli, mielőtt hűvösre került, ahonnan 2014 Húsvét hétfő utáni napon szabadult. Első filmje szabadulás után pedig a FELÁLDOZHATÓK 3 lett, melyet Sylvester Stallone hozott össze, akit a SÖTÉT ZSARUK filmben ugyancsak emberbőre bújt idegenként jelenítettek meg poénból, mint a STAR WARS filmek atyját is.
A HOLNAPOLISZ-ban a korábban Dr. House karakterben kundalínis karakterben megjelenített Hugh Laurie beszél a világvégéről, melyet korábban a 2015-16-os Kecske évére 3. szem nyitást, ébresztést bemutató George Clooney mondott el Britt Robertsonnak, hogy 58 nap múlva bekövetkezik, mert egy gép napra és órára pontosan megjósolta. Érdemes figyelni rá, hogy a kereszténység tanítása nem egyezik a filmben elhangzottakkal. Az ugyanis azt mondja, hogy senki sem tudja a végítélet idejét napra és órára, csak az Atya, míg más tanítások szerint van egyfajta ciklikus katasztrófa, mely ellen az emberiség nem tehet semmit, csak felkészül, ahogy lehet. Így nem igaz az, hogy az emberiség a bűnös a végítélet előidézésében, hiszen külső hatás miatt történik, ha a Sátán és angyalai Földre vetését vesszük alapul, akik előidézik az apokalipszist, ha nem éppen kozmikus katasztrófáról van szó, mint “Velikovsky – Ütköző világok” könyvében, vagy “Paul LaViolette – Earth under Fire” könyvében.
Ha a biblia azt állítja, hogy nem a Föld bolygóról származók lettek a Földre lehajítva, akkor pedig ésszerű, hogy azok bizony itt vannak jelen pillanatban is. Számos ősi írás állítja, hogy az égiek korábban az emberek közt éltek, aztán jött egy katasztrófa, mely előtt felszálltak az égbe, vagyis pillanatnyilag elhagyták a bolygót. Henoch Apokalypsise pedig arról tájékoztat, hogy páran odafentről leszálltak a Földre, aztán vissza már büntetésből nem mehettek, így összeesküdtek. Jelen pillanatban viszont mai napig azzal sötétítik el az emberi elméket, hogy keressük az értelmes életet, de nem találjuk abban a bazi nagy Univerzumban, hanem talán majd 10-20 év múlva, mikor letelik az idő, akkor pedig megint 10-20 év múlva, ahogy lenni szokott, pedig mai napig itt vannak, vagyis mindig is itt voltak, mi pedig majd megyünk a Holdra és a Marsra a mesékben, miközben eleve odakintről jöttünk, földi porhüvelyünk pedig csak pillanatnyi esemény az öröklétben.
A filmben Hugh Laurie/Nix mondja:
“Úgy mentem meg a civilizációt, hogy megmutatom a bukását. Vajon hogyan fogadták az emberek ezt a látomást? Hogyan reagáltak a közelgő vég lehetőségére? Jól behabzsolták! Nem rettegtek a végtől, hanem újracsomagolták. Feltűnt videojátékokban, sorozatokban, filmekben, könyvekben. Az egész világ keblére ölelte az apokalipszist, és önfeledt örömmel rohanni kezdett felé. Eközben a Földetek a pusztulás útjára lépett. Egyszerre probléma nálatok az elhízás és az éhezés. Hogy lehetséges ez? Kezdenek eltűnni a méhek és a pillangók, olvadnak a gleccserek, rohamosan szaporodnak az algák. Egyre csak jönnek a vészjósló jelek, de ti nem veszitek az adást. Minden egyes percben ott rejlik egy jobb jövő lehetősége, de ti nem hisztek benne. És mivel nem hisztek benne, nem tesztek semmit azért, hogy valóra váltsátok. Ezért kitartotok a szörnyű jövőnél, és megadjátok magatok neki. Egy okból kifolyólag. Mert a jövő így egyetlen erőfeszítést sem igényel a jelenben. Megláttuk a jéghegyet, jeleztünk a Titanicnak, de ti elindultatok felé, méghozzá teljes gőzzel. Miért? Mert el akartok süllyedni. Feladtátok. Ez nem a Figyelő hibája. A tiétek.”
Vagyis látható, hogy a HOLNAPOLISZ film készítői a világ pusztulásának bűnét kifejezetten az emberiségre terelik, miközben a 2011-es Japán földrengést is mesterségesen idézték elő, melyben a Csendes-óceánt azóta mérgező Fukushima is elpusztult. De az egész emberiség nem okolható azért sem, ha némelyek, akár idegen kapcsolattal, akár nem, a Föld bolygó klímájának manipulálásába fogtak, mely számos ponton katasztrófaként nyilvánul meg.