2015. máj. 28-29. – 888 (IESOUS) nap a maja naptár végétől, One WTC Obszervatórium megnyitása (máj. 29.), Space Weather Operations, Research and Mitigation Task Force (SWORM) akciótervezetének végső megszavazása (máj. 29.), melyben nyíltan kijelentik, hogy a jelenlegi gazdaságot fenntartók harcban állnak a Nappal, avagy a horizonton egy új ellenség, egy új terror körvonalazódik, aki az emberiség kényelmének elvételére törekszik. Nyilván ez is a játék része. Május 7-én az Egyesült Államok Nemzeti Tudományos és Technológiai Tanácsa nyilvánosságra hozta egy új típusú nemzetbiztonsági stratégia tervezetét, ami előirányozza, hogy az infrastruktúrát erőltetett tempóban fel kell készíteni az űridőjárás jelentette kockázatok kezelésére. A közeljövőben ugyanis bármikor megtörténhet, hogy egy nagyobb napkitörés kiüti az elektromos rendszereket, ami nem csak a hírközlést és távkommunikációt lehetetlenítené el, hanem kőkorszaki szintre küldené vissza az elektromosság alapú technológiáktól függésben élő társadalmakat.
A tervezet végső megszavazása és a One WTC 100 %-os megnyitása május 29-re, Magdolna/Magdaléna napjára időzítése láthatóan szándékos. Hollywoodban a NEMZET ARANYA filmben a szabadkőművesek után kutató Nicholas Cage szerepelt, melynek poszterén Cage háta mögött volt a Nap. Láthattuk 2006-ban a WTC című Oliver Stone filmben, mikor az ikertornyok leomlottak 2001. szept. 11-én. Főszereplő volt a 2009-es KÉPLET-ben gigantikus napkitöréssel és a kiválasztottak elvitelével. Családfő volt a kőkorszaki szakis CROODÉK animációs filmben, melyben elmondta, hogy a Nap bármikor támadhat. Már 1990-ben a WILD AT HEART filmben beszéltek a Nap által okozott katasztrófáról, melyet Cage akkor a mi életünkben nemmel zárt le. Ahogyan a KÉPLET-ben (melyben 3-szor kopogott a 6-os ajtón és 216-ot mutatott a végnél) Jézus az Út, az Élet és az Igazságot mutatott, 2014-ben pedig már az elragadtatást mutatta be a LEFT BEHIND filmben és láthattuk a DYING OF THE LIGHT-ban, vagy az OUTCAST-ban.
A 2009-es KÉPLET-ben kőműves alapkőletételhez hasonló szertartásban helyezték el és emelték ki a csillagnál az időkapszulát, mely csillag a 2014-es DYING OF THE LIGHT-ban jelent meg ismét.
A csillag ebben az esetben Cage feje mögé lett helyezve, mikor Jézus Krisztusról, a keresztre szegezésről és szeptember 11-ről beszélt azoknak, akik meghallották a hívást.
A CIA logójában is szereplő iránytű rózsával kapcsolatban David Flynn korábban már bemutatta a 33-as számot:
“A navigáció egyesíti a teret az idővel és a mennyeket a Földdel. A 3-as szám alapvető ezen eljárás szempontjából.
A háromszögelés egy trigonometriai, geometriai művelet, amellyel egy háromszög két csúcsának koordinátáit, valamint a belső szögeket ismerve meghatározhatóak a harmadik csúcs koordinátái. A GPS rendszerek elterjedése előtt ez az egyetlen módszer volt a földmérők, térképészek kezében.
Ahogy a navigátor a térben és időben elhelyezkedő szélességi és hosszúsági helyszín meghatározására használhatja ezt a tudást, ezeket az értékeket magán a földön felmérhetik úgy, hogy felfedjék az emberiség okkult végzetének idejét. Emiatt is a 33-as szám az iránytűnél és négyzetelésnél az illuminátus elitnek oly fontos szimbólumai.”Korábban az Az ajtón kopogtat 3-ban szerepelt.
A KÉPLET-ben szereplő fénylényt alakító D.G. Maloney jelen pillanatban 33 éves, melyet korábban bemutattam, ezért a jövő idős utalás.
Ha Nicholas Cage karaktereit nézzük, azokban rendszeresen a 33-as Jézus Krisztus jelenik meg, a DRIVE ANGRY-ben pedig, melyben a Pokolból tört ki, hogy bosszút álljon, JÖN JÉZUS-t mutatott, mikor megjelent a kígyónál.
Cage filmjeiben vissza-visszatérő motívum a kígyó. 1998-ban pl. Carla Gugino-t védte meg a SNAKE EYES filmben, amelyben Carla volt a JC-s személy.
A JC, mint a kígyó, kundalíni kellék.
Carla Gugino pedig jelen pillanatban, 2015. májusának végén a SAN ANDREAS filmben látható.
Szent András alatt a TÖRÉSVONAL-at értik tartalmilag, ha a film főszereplőjét, előző karaktereit, vagy a jelenlegi helikopterének számozását, a 121-et nézzük, akkor itt Szent András jelenik meg, aki Jézus Krisztus első apostola volt. Lényeges a 121, mivel az JÉZUS A MESSIÁS jelentésű.
Hogy a SAN ANDREAS éppen a ONE WTC nyitónapján, vagy Magdolna/Magdaléna napján kerül bemutatásra az USA-ban, 888 napra a maja naptár végétől, az........
Lehet Carla Gugino sem véletlenül van lilás-bíboros színű felsőben.
A 2014-es DYING OF THE LIGHT másik poszterén az “i” betűből alkottak egy szeget, amely Nicholas Cage kezére mutat.
Aki után nyomoz, aki a fülét is megsebesítette, a 22 éve eltűnt 17 embert elrabolt Banir, akit Alexander Karim alakított, akinek 2014-ben A VÉG KEZDETE filmjében KRISTof volt a neve.
Mivel a 17-es szám utalás a 153-ra is (1+2+3+....+17 = 153) így feltételezhető, hogy itt az elragadtatás lett elrejtve burkoltan a szövegbe, hiszen még Cage is Julian Cornel, azaz JC-s névvel látogatja meg Banirt, nevét pedig akkor ejti ki, mikor tükörbe néz. Az a pláne a dologban, hogy Banirt gyilkosnak is nevezik.
Szóval Cage szerint jelenleg van egy nyitott ablak, mely hamarosan bezárul, a filmben pedig egyfajta sajátos keresztutat mutat be.
A neve viszont EVAN, melyet van, hogy csak EV-nek mondanak, hiszen EVAN számértéke 42, az EV-é pedig 27.
Ha az étteremben a rózsák alatt elhangzott gyémántozást vesszük alapul, akkor pedig nyilvánvaló, hogy itt a fénytranszformáció kerül bemutatásra egy olyan filmben, melynek címe a fény haldoklását írja le egy fényében elhalványuló, kiöregedő ügynökkel, ahogyan Cage karrierje is már jócskán elhalványult.
Cage a filmben többször dörzsöli a homlokát a harmadik szem pontjánál, a rózsák alatt a gyémántozás után viszont pontosan arra mutat.
Kocsijának rendszáma viszont 42-vel kezdődik, ahogy ez a szám megjelent a KÉPLET-ben (koordináta) és a LEFT BEHIND-ben (életkor) is.
A repülőtéren viszont a 2014. július. 26-os időpontú pecsétet kapja, amely 9 napra esik pl. az Ukrajnában júli. 17-én lelőtt 17-es járat katasztrófájától (NAP zászlós Donyeckben).
Nicholas Cage a LORD OF WAR-ban játszott ukrán számazású fegyverkereskedőt, ahol a pentagrammos asztalt, melyre Ukrajnát rajzolták és lesöpörték, felborították, mely a
CAGE ÉS A VÉGJÁTÉK 2-ben szerepelt. Cage lakása a DYING OF THE LIGHT-ban az 5-ös számot kapta.
2009-ben Nicholas Cage ugyanazt a beállítást mutatta be a KÉPLET filmben a végnél is hallható zenével, mint 2014-ben a DYING OF THE LIGHT-ban. Viszont a 2014-es verzióban már egy lépcsőfeljáró mellé került, amely jelenet előtt pont bemutatásra került a jin-jangos kulcs is.
A 2009-es KÉPLET-ben az ülő helyzetes zenehallgatásnál hallható zenét akkor mutatja be ismét Cage, mikor a 216 jelenik meg.
216 pedig éppen a világok közti átjáró és kulcs, hisz vagy 144000, vagy 666.
Ezek után nyilván nem véletlen, hogy a 888-assal mutatnak be egy obszervatórium nyitást fenn a magasban a kettőből eggyé vált WTC-ben.
Láthatóan ez a végjáték része.
A One WTC-nél korábban 2014. nov. 12-én a 69-el mutattak be egy játékot a lila ablaktisztítókkal. A 69. emeletnél elszakadt a rögzítő kötelük, a 68. emeletnél pedig üveget törtek, hogy megmentsék őket.
A 69-es ugyanaz, mint a jin jang, vagy a Rák, melyben a születés helye, a Jászol csillaghalmaz található a lila pedig koronás szín.
A két játékos pedig Juan Lopez (33) és Juan Lizama (41) volt
JUAN = JÁNOS = ISTEN KEGYELME, ISTEN KEGYELMES